- Locatie
Ploeg/Kruis samen
- Voorzitter
- Gerbert Tiecken
- Agenda documenten
Agendapunten
-
1Opening en vaststelling agenda
-
2
Bijlagen
-
3
Arend Kloosterman licht dit punt mondeling toe.
Bijlagen
-
4
Rosalie Porte licht dit punt toe.
-
5.a
Medio maart ontving de raad een actieve informatievoorziening over het tekort dat is ontstaan in het Sociaal Domein. De Agendacommissie heeft deze actieve info geagendeerd aan een beeldvormende tafel tijdens de Politieke Avond van 10 april. De actieve info ligt nu ter bespreking voor in de Auditcommissie.
Bijlagen
-
5.b
In de actieve info 'Tekort in het sociaal domein' geeft het college aan met de Auditcommissie in gesprek te willen gaan over de te nemen vervolgstappen richting de (meerjarige) begroting. De Auditcommissie stemt graag af op welke wijze de raad betrokken wordt bij het nemen van toekomstige maatregelen.
-
6.a
Op 17 april vindt er een evaluatiegesprek plaats met de huidige accountant Stolwijk Kelderman waarbij terug gekeken wordt op de samenwerking van de afgelopen jaren. Bij de gesprek zijn Antoon Peppelman, Rosalie Porte, Gerbert Tiecken en Miranda Veenbergen aanwezig.
Ter voorbereiding op de gesprek worden de leden van de Auditcommissie in de gelegenheid gesteld input te leveren.
-
6.b
Ter voorbereiding op de aanbesteding van de accountantsdiensten is in afstemming met de inkoopadviseur een plan van aanpak (inclusief planning) opgesteld (zie bijlage). De leden van het aanbestedingsteam moeten beschikbaar zijn in de perioden die in geel zijn aangegeven.
Eerder hebben Gerbert Tiecken, Bengt Stegeman, Johanna Bergervoet en Martin Fröberg aangegeven een rol te willen spelen bij de aanbesteding. Mireille Hulleman (inkoopadviseur) adviseert om het aanbestedingsteam niet te groot te maken.
Voorgesteld wordt namens de Auditcommissie twee leden af te vaardigen voor het aanbestedingsteam. Daarnaast maken Rosalie Porte, Jos Tiemessen, Miranda Veenbergen en Mireille Hulleman deel uit van het aanbestedingsteam.Bijlagen
-
7Rondvraag